Bu sözleşme, Firmamızın müşteriye sunacağı hizmetler için alım yapılan her hizmet için geçerlidir. Müşteri bu sözleşmeyi okumakla yükümlüdür. Hizmet sözleşmemizde taraflar arasındaki sorumlulukları destekleyici maddeler vardır. Park Ajans Sözleşmede değişiklik hakkını saklı tutar.
Park Ajans – İnternet Hizmetleri
Rüştü Emre GENÇ
Sözleşmenin bundan sonraki bölümünde kısaca “Park Ajans” olarak anılacaktır.
Adres : Kırkkonaklar Mah. 290 Sokak No:3
Çankaya – ANKARA
Müşteri: Bu sözleşmeyi, Firmamızın online satış bölümünde yapacağı başvuru esnasında onaylayan şahıs veya kurum.
Müşteri’nin Park Ajans web sitesinden yapacağı online başvuru ile sözleşme yürürlüğe girer. Sözleşme süresizdir. Aylık ücretlerde ay bitişine kadar yıllık ödemelerde ödeme tekrarına kadar geçerlidir.
Park Ajans, müşteriye yapacağı her türlü bildirim için, öncelikle müşterinin kayıt işlemi esnasında bildirdiği e-posta adresini kullanacaktır. Bu adresin geçerli bir adres olması konusundaki sorumluluk müşteriye aittir.
Müşteri online kayıt esnasında ve/veya daha sonra Park Ajans’a bildireceği bilgilerin doğru ve güncel olduğunu beyan eder. Firmamızın müşteri tarafından bildirilen bilgilerin yanlış, eksik veya güncel olmamasından dolayı meydana gelecek aksaklık ve zararlardan dolayı, müşteri Park Ajans’a hiçbir zarar tazmini talebinde bulunmayacağını peşinen kabul eder.
Firmamızın’nun SAĞLAYACAĞI SERVİSLER
Park Ajans’a müşterinin online başvuru esnasında bildirdiği servislerin kendi sisteminde kurulumunu gerçekleştirir, ilgili ücretlerin kredi kartından veya havale yolu peşin tahsilatını takiben, müşterinin servislerini kullanıma açar ve müşteriyi bilgilendirilir.
Destek sadece sunucu servisleri için verilecektir. Sitenin açılmaması, maillerin çalışmaması, ftp bağlanamama gibi problemler için destek verilecektir. Park Ajans hizmetlerin tamamının kesintisiz olması için çaba göstermektedir. Dolaylı ya da dolaysız yoldan kesintiye maruz kalan hizmet en fazla 3 gün içerisinde sorunu giderilmez ise hizmet ödemesi koşulsuz yapılacaktır.
Destek üç şekilde alınabilir. Sitemizdeki biletler sayesinde, telefon ile, mail ile çok acil bir durum olmadığı sürece telefonla destek sınırlıdır. En hızlı dönüş ve kayıt altına alındığından dolayı destek birincil olarak sistem üzerinden bilet açarak gerçekleştirilmelidir.
Müşteri, Park Ajans servisleri ile ilgili kullanım ücretlerini ve ilgili vergileri (kullanılan servis içeriğine bağlı olarak) ödemeyi kabul eder. Ücretler, her kullanım dönemi başında peşin olarak tahsil edilecektir.
Park Ajans, servis ücretlerini, müşteriye sözleşme anında yazılı doküman, web sayfası veya e-posta yolu ile bildirmektedir. Park Ajans her türlü servis ücretlendirmesi ile ilgili düzenleme yapma hakkını saklı tutar. Servis ücretlerinde gelecekte meydana gelebilecek değişiklikler, Park Ajans web sitesi ve/veya e-posta yolu ile müşteriye bildirilecektir. Müşterinin Park Ajans servislerini kullanmaya devam etmesi, yürürlükteki sözleşme şartlarını ve geçerli ücret tarifesi üzerinden ödeme yapmayı kabul ettiğini belirtir.
Müşteri sözleşmeyi dilediği anda, aylık hesap planlarında 7 işgünü önceden, yıllık hesap planlarında 15 işgünü önceden haber vermek şartı ile, Park Ajans’a yapacağı yazılı başvuru (posta, e-posta) yada müşteri paneli yolu ile sonlandırabilir. Bu durumda, Firmamızın, müşterinin içinde bulunduğu kullanım dönemini takip eden dönem için yenileme işlemi yapmayacaktır. Sözleşmenin sona erdiği tarihte, müşterinin Park Ajans’a olan borçları, sonlanma tarihinde kredi kartı hesabından tahsil edilecektir. Sözleşmenin müşteri tarafından sonlandırılması durumunda, müşteriye ait Park Ajans’da bulundurulan hizmete ait bütün kayıtlar silinecektir.
Park Ajans, müşterinin kredi kartı hesabından tahsilat gerçekleştirilememesi durumunda, müşterinin ilgili servislerini askıya alma veya sözleşmeyi tamamen sonlandırma hakkını saklı tutar.
Park Ajans, müşterinin tercih ettiği durumlarda yada talebi üzerine, servislerin bağlı bulunduğu alan adı ile ilgili yenileme işlemlerini gerçekleştirerek, ilgili ücretlerin tahsilatını kredi bakiyesinden gerçekleştirecektir.
Aksi belirtilen durumlar hariç, müşterinin yapacağı online işlemler ile ilgili olarak, Park Ajans kayıtları geçerli sayılacaktır.
Müşteri, bu sözleşme kapsamındaki servislerini müşteri panelinden Firmamızın onayı olmadan devredebilir.Devir işleminden kaynaklanabilecek anlaşmazlıklardan Firmamız hiçbir şekilde sorumlu değildir.
Firmamızın, müşteriye 7 işgünü önceden yazılı bildirim yaparak, bu sözleşmeyi sebep göstermeden sonlandırabilir.
Bu durumda, müşterinin Park Ajans’a ödemesini önceden gerçekleştirdiği, ancak kullanımı gerçekleşmeyen servislerle ilgili ücretler, müşteriye iade edilir.
Müşterinin bu sözleşmede veya Firmamızın Servis Kullanım Şartlarında belirtilen şartları ihlal etmesi durumunda, Firmamızın, müşteriye sağlanan servisleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda, müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
Müşterinin kredi kartından servislerle ilgili tahsilatların gerçekleştirilememesi durumunda, Park Ajans sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda, müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
Müşteri sözleşmeyi dilediği anda, 7 işgünü önceden haber vermek şartı ile, Park Ajans’a yapacağı yazılı başvuru (posta, e-posta) yolu ile sonlandırabilir.
Müşteri, bu sözleşmeyi onaylayarak, yürürlükteki “Park Ajans Servis Kullanım Şartları”nı kabul etmiştir. “Park Ajans Servis Kullanım Şartları”nın geçerli hali, Firmamızın hizmet sözlesmesi web sayfasında yayınlanmaktadır.
Müşterinin online başvurusu esnasında onayladığı bu sözleşmede zaman içerisinde gerçekleşecek değişiklikler, Firmamızın http://www.parkajans.com.tr adresine sahip web sitesinde yayınlanarak ve/veya e-posta yolu ile müşteriye bildirilecektir. Müşteri, Firmamızın servislerini kullanmaya devam ederek, yürürlükteki sözleşme şartlarını kabul etmiş sayılacaktır.
İşbu sözleşmeden kaynaklanacak olan her türlü uyuşmazlığın çözümünde Yerel Mahkemeler yetkilidir.
MADDE 1 – SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI: Park Ajans – Rüştü Emre GENÇ
Adresi: Kırkkonaklar Mah. 290 Cad. 22/3 Çankaya / ANKARA
Satışı yapılan ürün ve hizmetlere ait internet sitesi: https://www.parkajans.com.tr
Email: [email protected]
ALICI: Müşteri
MADDE 2 – SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait https://www.parkajans.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen ve https://www.parkajans.com.tr internet sitesinde belirtilen satış fiyatı ile mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
MADDE 3- MAL VE HİZMETİN TANIMI
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetler; SATICININ https://www.parkajans.com.tr adlı internet sitesi üzerinden vermiş olduğu, domain(alan adı ), hosting, sunucu, vps ve internet hizmetleri https://www.parkajans.com.tr vasıtası ile yürütmüş olduğu her türlü satış ve ticari faaliyettir.
MADDE 4- ÖDEME ŞEKLİ
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetler karşılığı, ALICI satın almış olduğu mal/hizmet karşılığını kredi kartı ile ödeme yapabilir.
MADDE 5 – MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:
ALICI, https://www.parkajans.com.tr sitesindeki ürün veya ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgiler konusunda bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı tarafından alınan internet hizmetleri otomatik olarak, işleme onay verdiği andan itibaren aksi belirtilmediği sürece 15-30 dakika içerisinde aktif olacaktır. Satın alınan paketleri ise, müşterinin onay verdiği tarihten itibaren, üyelik paketinin şartları dahilinde ve belirlenen süre içerisinde geçerli olacaktır.
MADDE 6 – TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:
Teslimat; müşterinin satışa onay vermesi ve kredi kartından tahsilat yapılmasından itibaren en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 1 (Bir) gün içinde mal/hizmeti teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 7 – ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür.
MADDE 8 – SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:
Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun şekilde teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir.
MADDE 9 – SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ:
Mal/hizmetin cinsi, türü ve tüm vergiler dâhil satış bedeli, gerek bu sözleşmede gerekse iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan, çağrı merkezi ile yapılan görüşmede ve(ya) ön bilgilendirme kısa mesajında ve(ya) linkinde ve(ya) gerekse https://www.parkajans.com.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde belirtildiği gibidir.
MADDE 10 – ÖDEME PLANI:
Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda, çağrı merkezi vasıtası ile yapmış olduğu görüşme sırasında, seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.
MADDE 11 – CAYMA HAKKI:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin tesliminden, üyelik paketi ise üyeliğe onay verdiği tarihten itibaren 14 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve https://www.parkajans.com.tr web sitesinde yayınlanmış olan ön bilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 14 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır.
MADDE 12 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HİZMETLER:
Alıcı ; Domain ( alan adı ) ve ssl sertifika kayıt onayı yaptıktan ve sonra iptal edilemez, cayma hakkı kullanamaz. Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, hijyenik mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve programlarında, çeşitli medyaların (dvd,cd vb..), bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit vb..) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.
MADDE 13 – FESİH ŞARTLARI
Sözleşmenin müşteri tarafından haklı nedenlerle usulüne uygun olarak yapılacak bildirim ile feshi halinde, sözleşme gereği ödenen bedeller, müşteriye iade edilecektir. Sözleşmenin haksız nedenle feshi ve/veya sözleşmeye konu malın kullanılması ile tüketilmesi halinde herhangi bir iade söz konusu olmayacaktır.
MADDE 14 – ŞİKAYET MERCİİ
İş bu sözleşme konusu mal ve hizmetlere ilişkin şikâyet ve itirazlar konusunda yapılacak başvurular, müşterinin mal veya hizmeti satın aldığı firma merkezinin bulunduğu ildeki (Ankara) tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilecektir.
MADDE 15 – TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
MADDE 16- ELEKTRONİK İLETİ MUVAFAKAT
Alıcı, işbu sözleşme tarafı SATICI’nın ve SATICI’nın grup şirketlerinin, her türlü reklam, tanıtım ve yapmış olduğu ve/veya ileride yapacağı her türlü kampanyalara ait bilgi elektronik iletilerinin kendisine ulaşmasını kabul beyan ve. muvafakat etmektedir.
MADDE 17 – YETKİLİ MAHKEME:
İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, satıcı firmanın merkezinin bulunduğu (Ankara) ildeki Tüketici Hakem Heyetleri, Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.